14 Temmuz 2024 Pazar

Windows 7 Sorunsuz Güncelleme Paketi 2022

 Merhaba arkadaşlar  bu makalemde sizlere desteği sonlandırılmış olan Windows 7 için önemli bir güncelleme paketi sunacağım . Bu güncelleme paketi ile çoğu sorunlar çözülür, bazı oyunların açılmama sorunlarını da halledebilecek güzel bir paket. Format sonrasında Windows 7 sisteminize ilk kurmanız gereken update paketi olarak kullanırsanız sorun yaşamazsınız.

 
UpdatePack7R2 adında Çevrim Dışı önemli Windows 7 güncellemerini yükleyen ve gereksiz güncellemeleri barındırmayan paket sayesinde Windows 7 'yi halen günümüzde sorunsuz olarak kullanabileceksiniz . Elbette Windows 10 sistem gereksinimi isteyen bir çok oyunu oynayamazsınız. (Steam'da bazı oyunlar sistem gereksinimi olarak Windows 10 istese bile bir kısmı halen Windows 7'de çalışabiliyor aklınızda bulunsun, bunun bir listesi malesef elimde yok.) Bir önceki açmış olduğum konuda verdiğim güncellemelerin üstüne bunları kurduğumda sistemin daha da kararlı ve hızlı çalıştığını fark ettim, bu konunun yararlı olacağına eminim. Konu sabitlenirse Windows 7 kullanmak isteyen ama hangi güncellemeleri manuel olarak kuracağını bilmeyen bir çok kişiyi büyük bir dertten kurtaracağımı biliyorum. 

 
  Kurulum:
Oldukça basittir sadece ileri ileri diyerek kurulumu başlatın, bilgisayarınız duruma göre 7-8 kere, belki daha az belki daha fazla duruma göre yeniden başlatılacak.

  Boyut: 803.67 MB

📄 Sistem Gereksinimleri
Windows 7 SP1
ve Server 2008 R2 SP1 (32 ve ya 64 Bit)
Server 2008(Sunucu bilgisayara kurulu sistemdir)

👾 Virus Total: Dosya boyutu çok yüksek olduğu için koyamadım özür dilerim , ben anti virüs kullanmıyorum ama siz yinede taratın bir şey çıkacağını sanmıyorum çıksa bile false positive olabilir.

📌İndirme Linki:
MediaFire (indirme linki)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder